فرصت برای افراد با محدودیت مالی

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات: مزایا و معایب گزینه های جریان نقدی غیرفعال با  مدیریت فعال و گزینه های کنترل بیشتر قدردانی بلند مدت از اموال متعلق به محافظت در برابر نوسانات بازار مزایای مالیاتی، مانند سود سرمایه بدون مالیات و کسر بهره دارایی های غیر نقدی ارزش ملک ممکن است در طول زمان کاهش یابد مدیریت گسترده هزینه به طور کلی حداقل های بسیار بالاتر برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک راه عالی برای به دست آوردن جریان نقدی غیرفعال برای قدردانی طولانی مدت است.

فرصت برای افراد با محدودیت مالی

همچنین برای سرمایه گذارانی که خواهان کنترل بیشتر بر سرمایه گذاری خود هستند،پیش فروش آپارتمان در شهرک گلستان مناسب است تعمیر و نگهداری و نوسازی با سرمایه گذاری های خصوصی املاک و مستغلات، سرمایه گذاران اغلب کنترل بیشتری بر انتخاب و مدیریت املاک خود دارند. این سطح از کنترل به اجرای استراتژی های فعال برای بهبود عملکرد ملک، افزایش ارزش و به حداکثر رساندن بازده اجازه می دهد. او همچنین بیان می‌کند که یکی دیگر از مزایای آن محافظت در برابر نوسانات بازار است. یک بافر در برابر نوسانات بازار سهام ارائه دهد.

سود سرمایه بلند مدت

وقتی سرمایه گذاری های سنتی عملکرد ضعیفی دارند، سرمایه گذاری های املاک ممکن است همچنان ارزش خود را حفظ کنند یا حتی رشد را تجربه کنند.با این حال، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بسیار غیر نقدینگی است و در مقایسه با سایر دارایی ها مانند سهام و صندوق های سرمایه گذاری به افق زمانی طولانی تری نیاز دارد.املاک و نسبتاً نقدینگی ندارند. ممکن است فروش ملک به زمان نیاز داشته باشد، به خصوص در شرایط نامطلوب بازار، با سهام و اوراق قرضه که می تواند در صورت نیاز مانع دسترسی به شود.

سود سرمایه بلند مدت

نکته منفی دیگر این است که داشتن و نگهداری املاک و مستغلات ارزان نیست. به طور کلی برای شروع سرمایه گذاری به حداقل نیاز دارید. برخی از بهترین برنامه‌های سرمایه‌ گذاری املاک، مانند ،به کمتری نیاز دارند. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دارای مزایای مالیاتی مختلفی است اما ممکن است مانند کسر بهره وام مسکن، استهلاک دارایی، و مالیات بالقوه برای سود سرمایه بلند مدت هنوز برای خرید ملک به یا بیشتر نیاز داشته باشید. بسته به نحوه سرمایه گذاری شما در املاک و مستغلات، ممکن است واجد شرایط و محلی باشید.

تنظیم توافقنامه

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که اجاره یک املاک و مستغلات درآمد غیرفعال در نظر گرفته می شود تا زمانی که تعریف را رعایت کنید و به عنوان درآمد معمولی مشمول مالیات می شود. هنگامی که مالک ملک اجاره ای هستید، ممکن است بتوانید با کسر مالیات بر دارایی از درآمد اجاره، سود مشمول مالیات را کاهش دهید. خانه خودتان نیز می تواند واجد شرایط کسر هزینه بهره همچنین می توانید هر گونه هزینه را کسر کنید. به طور مشابه، تا زمانی که سهام خود را بفروشید مشمول مالیات نمی شود و فقط یک بار می تواند مشمول مالیات شود.

تنظیم توافقنامه

در وام مسکن شما باشد. به علاوه، اگر اظهارنامه مالیاتی خود را جزئی کنید، ممکن است حتی بتوانید تا مالیات بر دارایی را کسر کنید. با پیروی از می توانید مالیات بر سود را به تعویق بیندازید .سرمایه گذاری شما در املاک و مستغلات به هر شکلی که باشد، استراتژی های خاصی شما را در جای خود قرار می دهند.از نظر مالی آماده باشید: املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری گران قیمت است، بنابراین برای پیش پرداخت، سهم مشارکت یا خرید یک ملک باید پول نقد در اختیار داشته باشید. شما همچنین به یک ذخیره نیاز دارید.

خط آخر

در صورت نیاز و زمانی که چیزی نیاز به تعمیر دارد، فکر کنید، که باید کاملاً از صندوق اضطراری روزمره شما جدا باشد. قبل از شروع، یک صندوق اضطراری ایجاد کنید ، بدهی مصرف کننده را پرداخت کنید و پس انداز بازنشستگی خود را خودکار کنید.بازار محلی را بشناسید: یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید: سه عامل مهم در املاک و مستغلات، موقعیت، موقعیت، موقعیت مکانی است. با شناخت بازار محلی شروع کنید. با مشاوران املاک و افراد محلی صحبت کنید. دریابید که چه کسی در منطقه زندگی می کند.

چه کسی به منطقه نقل مکان می کند و چرا و تاریخچه قیمت ملک را تجزیه و تحلیل کنید. به طور خلاصه: تحقیقات خود را انجام دهید و روی ایجاد روابط با مردم تمرکز کنید زیرا املاک و مستغلات همین است و یک تجارت مبتنی بر رابطه است.ساده نگه دارید: یک استراتژی ساده می تواند در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کمک زیادی کند. اگر هدف شما ایجاد درآمد غیرفعال است ، فریب نخورید و فکر نکنید برای تحقق آن باید کارهای بزرگی انجام دهید. از کارهای کوچک شروع کنید و هزینه‌های خود را پایین نگه دارید .

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *